Diada de Sant Jordi

Diada de Sant Jordi

El passat divendres 21 d’abril a l’escola vam celebrar la Diada de Sant Jordi, ja que aquest any tornava a caure en cap de setmana.

Els més menuts de l’escola, Nursery i Reception, durant tota la setmana van anar preparant la rosa que llavors regalarien a una persona estimada. El mateix divendres, doncs, van gaudir de la narració de la llegenda de Sant Jordi i altres històries viscudes pels personatges d’aquesta.

A primera hora del matí de divendres, els alumnes de Primària van gaudir d’uns tallers de confecció de roses organitzats pels alumnes de Secundària. Els grans havien preparat diferents activitats molt originals i creatives i els petits estaven encantats de tenir als grans amb ells. A la tarda, els alumnes d’Infantil i Primària vam gaudir d’una cantata organitzada per la Laura, professora de música, on vam poder sentir les veus de tots els nostres alumnes explicant una història encisadora i on no van faltar les tradicionals cançons sobre Sant Jordi.

Tot seguit, Secundària es va unir a la celebració i vam donar lloc a l’entrega de premis dels V Jocs Florals de l’ISCAT. Enhorabona a tots els guanyadors i guanyadores!

Finalment, per continuar amb les activitats tradicionals de la nostra escola, els i les alumnes van fer l’intercanvi de llibres i, a continuació, tots junts vam gaudir del magnífic berenar organitzat pel comitè de voluntaris i voluntàries i on vam poder seguir gaudint d’activitats com el pintacares, la venda de llibres de segona mà i el photocall on podies convertir-te en un dels personatges de la llegenda i fer-te una fotografia amb els teus amics i amigues.

En nom de l’escola volem donar les gràcies especialment al comitè de voluntaris i voluntàries per la seva col·laboració en l’organització d’aquesta celebració.

Moltes gràcies a tothom per col·laborar en aquest dia que estem segurs que tothom en va gaudir molt! Com és habitual, podeu veure les fotografies a l’àrea privada de la nostra web.

5453107031493283289.jpg

No Comments

Comments are closed.